التخطي إلى المحتوى

نروي لكم قصة من اجمل ما يكون من افضل قصص العشق والوفاء في زمان بات فية الحب بمعني الكلمات سوف نعرض عليكم قصة عشق حزينه تبكي الحجر بين شاب وفتاة من موقعنا قصص عربية ويمكنك الاطلاع ايضا علي افضل قصص حب حزينه جدا ومؤثرة وإذا اعجبتك القصة ضع تعليق من الاسفل

قصة عشق حزينه تبكي الحجر

قصة عشق حزينه لعبة الـ 30 يوم سعادة

رأفت : أعتقد أننا آخر إتنين غير مرتبطين في هذا العالم 

سها : اه كل صحباتى مرتبطين وإحنا آخر إتنين مش مرتبطين وكل واحد فينا عايش من غير حبيب

رأفت : اه مش عارف أعمل إيه

سها : أنا عارفة تعالى نلعب لعبه

رأفت : لعبة إيه ؟

سها : تعالى نرتبط لمدة 30 يوم , أبقي حبيبتك فيهم وتبقي حبيبى فيهم لحد وا ال30 يوم يخلصوا

رأفت : مممم , فكره حلوه وانا كده كده فاضى طول الفتره اللى جايه

اليوم 1

دخلوا السينما لأول مرة مع بعض ومسكوا إيدين بعض وهما بيتفرجوا عالفيلم الرومانسى

اليوم 4

راحوا شاطىء البحر وإتفسحوا رأفت وسها عاشوا وقت مميز في اليوم ده

اليوم 12

رأفت عزم سها عالسيرك وعلي بيت الرعب , سها كانت خايفه أوى وحاولت تمسك إيد رأفت بس غلطت ومسكت إيد واحد تاني وفضلت تضحك هي ورأفت عالموقف ده

اليوم 14

راحوا للعراف وسئلوه عن حظهم , العراف قال لهم : حبايبى متضيعوش لحظه من حياتكم وعيشوا حياتكم في سعادة مع بعض بعديها عين العراف دمعت وقال لهم إمشوا

اليوم 20

سها عزمت رأفت عشان يروحوا الهرم وإتفرجوا هناك على الخيل وهو بيجرى سها همست ساعتها بكلام رأفت مسمعهوش

اليوم 28

ركبوا باص وبسبب الطريق المتعرج الباص عمل حادثه مكانت أول مره سها تبوس رأفت عشان إتجرح

اليوم 29

الساعه 11:27 p.m

فاضل 33 دقيقه وال30 يوم يخلصوا

رأفت وسها قاعدين فى نفس المكان إللى كانوا قاعدين فيه من 30 يوم ساعت ما إتفقوا يلعبوا اللعبه دى

رأفت : انا عطشان يا سها , تحبى تشربى حاجه ؟

سها : شكرا ياريت بيبسى

رأفت : حاضر . إستنينى مش حتأخر

20 دقيقة عدت لحد ما سها لقت واحد غريب بيكلمها

الغريب : إنتى صاحبة رأفت ؟

سها : اه , ليه فيه إيه ؟؟؟

الغريب : سواق عربيه خبطه وهو في المستشفى حالته وحشه أوى

الساعه 11:57 p.m

الدكتور خرج من غرفة الطوارىء وكان فى إيده إزازة بيبسى وجواب لسها

الدكتور : إحنا لقينا الحاجات دى مع رأفت

سها قرأت الجواب وكان بيقول :

سها الجواب ده انا كتبته من كام يوم , انا لقيتك إنسانه رقيقه محلوه أوى , ولقيت نفسى بحبك بجد من غير ما أحس , إبتسامتك اللى حبتها عمرى ما حنساها , وكل حاجه حصلت بينا فى لعبة ال30 يوم خليتنى أحبك أوى وقبل ما ال30 يوم يخلصوا أتمنى إنك تكونى حبيبتى بجد لآخر يوم فى عمرى بحبك يا سها

سها كرمشت الجواب ودخلت غرفة الطوارىء وصرخت فى رأفت وعنيها كلها دموع : رأفت مش عيزاك تموت انا بحبك , فاكر يوم ما رحنا الأهرامات ؟ ساعتها انا همست بكلام إنت مسمعتهوش انا كنت بتمنى ساعتها إننا نفضل مع بعض للأبد ونفضل مستمرين فى اللعبه لآخر يوم فى حياتنا . أرجوك متسبنيش يارأفت , حرام عليك متعملش فيا كده .

ساعتها الساعه دقت 12:00 a.m
وقلب رأفت بطل يدق . وكانوا 30 يوم زى ما إتفقوا بالظبط .

أعطى كل المشاعر لمن تحب , إجعله يشعر أنه أغلى من الدنيا , لأنه عندما يرحل ستحزن عليه أشد الحزن , وسيكون وقت المشاعر قد فات أوانه
إذا كنت أغضبته إذهب إليه وأرضيه فلو كان لا يحبك ما كان غضب أو إنجرح منك
إحتويه داخلك وضمه إليك قبل أن يصبح ذكرى

قصص عربية ذات صلة :

قصص واقعية مؤثرة جدا وتشبه الحقيقية مكتوبة... قصه مؤثرة  جدا الخوف من الفشل من القصص واقعية المؤثرة #قصص_واقعية : في يوم من الايام جاء أحمد إلي والده وهو حزين ويبكي بحرقة فاحتضنه والده وسأله عن س...
قصة صانع المعروف من اجمل القصص الواقعية التي يمكنك... هذه القصة الجميلة التي تقوم بإعلامك بصانع المعروف نعرضها إليكم من خلال موقعنا وايضا يمكنك متابعة كل ما هو جديد حول القصص الواقعية الجديدة التي تجذب ان...
قصة جحا والقاضي المنافق قصص واقعية رائعة معبره... إليكم متابعين القصص الواقعية الرائعة معانا اليوم قصة جحا والقاضي المنافق من اجمل القصص المكتوبة نقدمها لكم عبر موقعنا موقع قصص عربية الذي يعتمد علي...
قصة الأشباح ستنتقم من القصص الواقعية الرائعة... قصة الأشباح ستنتقم من احلي قصص الواقعية الرائعه التي يمكنك قراءتها علي موقعنا قصص عربية من داخل قسم قصص واقعية جديدة وجميلة صوت الهمهمات يتعالي و ارجُ...

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *